انتقاد و پیشنهاد

روستای برنجگان

روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

انتقاد و پیشنهاد

احمدرضا محمدیان برنجگانی
روستای برنجگان روستای برنجگان ، بخش باغبهادران ، شهرستان لنجان ، استان اصفهان

انتقاد و پیشنهاد

قبل از هر چیز باید از همه هم ولایتی های دوست داشتنی و خوب خودم تشکر کنم که با نظرات و پیشنهادات جالب و زیبا که برام گذاشتن منو شرمنده خودشون کردن ، واقعآ دست همتون درد نکنه که خودتون برای ارتقاء و پیشرفت روستای عزیزمون با من همکاری می کنید و امیدوارم که همکاری شما ادامه داشته باشه ، در ضمن باید به یه نکته اشاره کنم ، همه شما خوب می دونید که هدف از ایجاد این وبلاگ اینه که یه تکونی به فرهنگ روستای خودمون بدیم و بتونیم فرهنگ و اخلاق و اداب و رسوم خودمونو برای بقیه سرمشق قرار بدیم ولی بعضی دوستان که اسم نبرم بهتره پیام گذاشتن و بعضی عکس ها را مورد نکوهش قرار دادن ، با توجه به اینکه اینجانب قصد دارم عکس هایی از اداب و رسوم روستا  و عکس های قدیمی و غیره در وبلاگ بزارم امیدوارم این مورد تکرار نشه و کسی را مورد توهین قرار ندیم .همه ما از یک روستا هستیم و جالب نیست که همدیگر را تخریب کنیم



نظرات شما عزیزان:

فرزاد
ساعت23:29---23 فروردين 1392
سلام دست مریزاد! خداقوت



خوشحالم از اینکه هر روز سرزنده ای وتازه!








پاسخ:سلام فرزاد جان ، ممنون از اینکه هنوز سر قولت هستی و بهم سر می زنی، این وب به امید دوستای گلی مثل شما به روز میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: اخبار برنجگان

تاريخ : | | نویسنده : احمدرضا محمدیان برنجگانی |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.

دانلود آهنگ جديد